Moje ulubione produkty pod prysznic

By Unknown - 07:27

            Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi ulubieńcami pod prysznic. Przedstawię wam produkty, które oprócz wspaniałego zapachu nie wysuszają skóry a przyjemnie ją nawilżają zostawiając przy tym przyjemny zapach na skórze. Prysznic to codzienny rytuał każdej z nas, chwila odprężenia i relaksu tylko dla nas! Uwielbiam sprawiać by ten rytuał był bardzo przyjemny, a co innego jest do tego potrzebne, jak nie ulubione zapachy i kosmetyki, które rozpieszczają naszą skórę.

Jako pierwszą rzecz przedstawiam Wam mus do ciała firmy Nivea. To nowość na rynku, którą można zakupić w każdej drogerii . Jest bardzo przyjemny dla skóry, nawilża ją i nadaje jej delikatną miękkość. Jego konsystencja to mus. Z łatwością się rozprowadza  i pozostawia przyjemny zapach.



         Drugi produkt to mleczko do ciała również firmy Nivea- cenię sobie tą firmę za bardzo dobre kosmetyki. Nie zawierają dużej ilości chemii i składników niepotrzebnych naszemu organizmowi. Za to bardzo dobrze nawilżają skórę, po tym kosmetyku nie muszę stosować balsamu nawilżającego po kąpieli- co jest w niektórych sytuacjach bardzo wygodne :)

I jeszcze jeden kosmetyk tej samej firmy (wybaczcie, ale mam ich w swojej szafce, naprawdę dużo ;) ) kupiłam go w postaci próbki, aby sprawdzić czy będzie mi odpowiadał. Oczywiście po raz kolejny nie zawiodłam się na tej marce. produkt ma przyjemny zapach masła kakaowego, gęstą konsystencję. Ten produkt, to już nie żel pod prysznic a element już po umyciu się. Stosujemy go jako balsam, dla osób które lubią mieć dobrze nawilżona skórę zwykłym balsamem nie będę zadowolone z tego produktu. Ja balsamuje skórę co ok. 2-3 dni, więc w tych dniach kiedy nie używam zwykłych balsamów stosuje produkty tego typu. 

Inny balsam tylko już w większej formie sprawdza się w ten sam sposób. wybrałam tym razem tylko inny zapach. Dodam, że tego typu produkty są bardzo wydajne i starczają na długi czas, więc jeśli ktoś się zastanawia to podpowiem, że opłaca się bo jest to zakup na dłuższy czas. 
Podczas codziennych rytuałów pod prysznicem nie mogłoby zabraknąć scrubu do ciała, Niezbędnik dla skóry. scruby oczyszczają nasze ciało z martwego naskórka, nadaja jej zdrowszy wygląd i sprawiają, że jest delikatniejsza. Ja wybrałam scrub z ziarenkami z malin, ma jak wszystkie wybrane przeze mnie produkty przyjemny zapach, świetnie regeneruje skórę. 
 A to moje odkrycie ostatniego czasu, czyli żel pod prysznic, o nieco kremowej konsystencji i wspaniałym zapachu malin i wanilii. Jest to produkt na bazie mleka. Ach jak ja uwielbiam takie połączenia! :)


  
Dzisiaj przedstawiłam wam moje top 6 produktów pod prysznic. Uwielbiam kosmetyki do ciała, które sprawiają, ze moje codzienne rytuały są o wiele bardziej przyjemniejsze. Która z nas nie lubi rozpieszczać swojego ciała? To oczywiste, że wybieramy kosmetyki, które sprawiają nam przyjemnośc np. zapachową, ale dodatkowo mają dobry wpływ na nasz organizm. Wszystkie przedstawione przeze mnie kosmetyki nawilżają skórę i poprawiają jej kondycję. Jeśli tak jak ja, lubicie kąpiele pełne wspaniałych zapachów i poczucia, że robicie dla swojej skóry najlepsze rzeczy, kosmetyki które dzisiaj przedstawiłam polubicie tak samo jak ja! 
A jakie są wasze ulubione kosmetyki pod prysznic? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii :)


Do usłyszenia!
Angie 



  • Share:

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Skusiłam się w końcu na mus Nivea, ale niebieskie i jestem zachwycona tą konsystencją. Chyba przerzucę się na nie zamiast żeli na zmianę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiekszosci z tych rzeczy nie znam bo nie miałam jeszcze okazji ich testować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nivea u Ciebie dominuję, ale ja również bardzo lubię produkty tej firmy. :)
    Jeszcze nie używałam wielu z rzeczy, które są Twoimi ulubieńcami, ale chętnie w najbliższym czasie wypróbuję je u siebie. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnych z tych produktów nie używałam, moim ulubieńcem jest Marseillais limonkowy :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rzeczy z Oriflame! :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z Nivea. Są niesamowite. Piękny blog i ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten mus do ciała bardzo mnie zainteresował, na pewno sięgnę po niego jak tylko się natknę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham wręcz ta piankę z Nivea ;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I am great fan of Nivea, always love their product range, specially deodorant & body lotion.
    Nice post.
    I am following you, hope you visit my blog soon.
    ttps://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z nivea i też mam ich sporo, nie tylko pod prysznic :) Tego musu jeszcze nie miałam, ale chętnie przetestuję, bo bardzo mnie zaciekawił! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie nie mam ulubieńca pod prysznic, ciągle testuje nowe produkty. :) Kakaowy balsam do ciała musi obłędnie pachnieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. tego musu jeszcze nie miałam okazji testowac, ale sporo pozytywnych opinii słyszałam i czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy. Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam obserwuje i liczę na rewanż <3 Ciekawy post.https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje i pozdrawiam liczę na rewanż, ciekawy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam pewna, że wśród tych produktów pojawi się również żel pod prysznic Dove, który również dobrze nawilża skórę pod prysznicem. Tzn daje takie uczucie. Ja go po dłuższym stosowaniu odradzam. :/ Za to Nivea jest dobrym, lepszym zamiennikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm bardzo ciekawe produkty, niestety żadnego jeszcze nie miałam okazji próbować.zapraszam na nowy post. http://klaudiaonelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to w sumie nie mam ulubionych produktów pod prysznic. Dla mnie ważne jest, żeby ładnie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak, Nivea to produkty niezastąpione! Jestem ich fanką ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tego musu z Nivea muszę go kupić przy okazji :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam produkty NIVEA - nie podrażniają ani nie wysuszają mojej skóry! Są fantastyczne ;)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog - z przyjemnością zaobserwowałam :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear your blog is very cute and for this I'm following you now through GFC! Do you want to recieve registration? I look forward to you here http://casaninnamamma.blogspot.it gfc's bar in my blog is on the right running a lot of my blog thank you dear

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że bardzo lubisz firmę Nivea :) Ja jeśli chodzi o produkty pod prysznic, to lubię eksperymentować i prawie za każdym razem kupuję coś innego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej.
Staram sie odwiedzić każdego, ale nie musisz zostawiać linku do swojej strony, na pewno trafię :)

m