podróże

Czas ucieka, a dobre samopoczucie czeka

11:32

Witam w ten piękny, słoneczny dzień!
U mnie pogoda podniosła endorfiny na pewno nie jednej osobie, pierwszy dzień kiedy można było poczuć już zbliżającą się wiosnę-ale cudownie! Z tej okazji też postanowiłam napisać coś na temat aktywności fizycznej. Wiadomo, że po zimie trudniej odnaleźć w sobie energie, siłę a przede wszystkim motywację do jakiegokolwiek ruchu... ale przecież nie trzeba zaczynać od maratonu, trudnych i nudnych ćwiczeń- małymi krokami też można dostarczyć trochę zdrowia naszemu przemęczonemu zimą organizmowi. Przedstawię Wam teraz kilka sposobów dbania o zdrowie jakie wybrałam w ostatnim czasie. Pamiętajcie starą i prawdziwą zasadę, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch". Także kochani koniec z wymówkami, odkładaniem wszystkiego na później i tekstami "mam czas.." bo własnie czasu nie ma! Twój czas jest teraz! Nadchodzi wiosna, Twój organizm jest pełen energii, więc wykorzystaj ją tak, aby dostarczyć mu tego co najlepsze!

1. Wyjazd nad morze 

Morze Bałtyckie jest największym w Europie skupiskiem jodu, który jak wiadomo nie od dzisiaj jest bardzo ważny dla prawidłowego funkcjonowania tarczycy, ale nie tylko.. odpowiada on też za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i układu krążenia, kontroluje temperature i wagę ciała oraz reguluje prace mięśni, Tyle dobroci podczas przyjemnego spaceru brzegiem morza- genialnie! 
2. Jogging 
Nie jestem największą fanką biegania, ale będąc nad morzem postanowiłam jednak spróbować i ja swoich sił w bieganiu. To nadmorskie powietrze wywołało u mnie jakąś pozytywna energię, która zachęciła mnie do tego aby pokonać jakiś dystans brzegiem Bałtyku i okazało się, że nie jest to takie straszne a w dodatku:
 - daje lepszą ochronę organizmu przed bakteriami, 
-poprawia krążenie, 
-pomaga zniwelować stres,
- kształtuje sylwetkę,
- dodaję pewności siebie

3. Śniadanie 
Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez śniadania, a jeśli już się tak zdarzy to pomimo zjedzenia w pospiechu, albo nadrobienia tego w późniejszych godzinach zawsze odczuwam ciągły głód. Brak śniadań w naszej diecie powoduje:
- problemy z koncentracją,
- wilczy apetyt w okolicach południa,
- rozdrażnienie,
- trudności w podjęciu aktywności fizycznej  

4. Basen
Uwielbiam spędzać czas na basenie, więc będąc w hotelu bardzo ucieszyłam się z faktu, że mogłam korzystać z niego prawie sama :) Staram się dbać o to, aby przynajmniej dwa razy w miesiącu spędzić na basenie ponad godzinę. Jakie są, więc korzyści korzystania z basenu:
- modeluje sylwetkę,
- poprawia odporność organizmu i zwiększa jego wydolność
- opóźnia oznaki starzenia 

5. Sauna 
Jestem bardzo ciepłolubna i jak tylko mam możliwość skorzystania z sauny to od razu wykorzystuje moment, tak było również podczas pobytu w nadmorskim hotelu:) A co daje nam korzystanie z sauny:
- detoksykacja organizmu, 
- prawidłowa regulacja cieplna
- wzmocnienie układu odpornościowego 
- systematyczne korzystanie z sauny powoduje szybsza przemianę materii i delikatny spadek wagi 

6. Jacuzzi
- niweluje stres i napięcie 
- zmniejsza bóle mięśniowe
- usprawnia krążenie krwi
- pomaga skutecznie się zrelaksować 

7. Codzienne spacery po świeżym powietrzu 
Spacer w towarzystwie znajomych to idealny powód na wyrwanie się z domu i dostarczenie organizmowi świeżego powietrza. W dodatku dzięki spacerom 
- nogi stają sie jędrniejsze
- pozbywamy się cellulitu
- wycisza emocje, pomaga się zrelaksować 

Jak widzicie można dbać o zdrowie nie tylko uprawiając trudne sporty, można robić to również w przyjemniejszy sposób, zwłaszcza teraz, kiedy nadchodzi do nas wiosna.
 Czas obudzic się z zimowego snu i ruszyć po dużą dawkę energii i zdrowia, a do tego przydadzą Ci się wygodne buty :) i nie tylko! Dlatego polecam Wam kody rabatowe z platformy Rabble

Do usłyszenia! 

moda

Walentynkowe love

03:49


Dzisiaj post prezentujący propozycje na walentynkowy wieczór. Do walentynek każdy ma inne podejście, jedni go obchodzą, inni nie zwracają na niego szczególnej uwagi. Ja uważam, że to dobry pretekst na ubranie ulubionej kiecki i szpilek i wyjście z domu z partnerem czy przyjaciółką. Ten dzień to świetna propozycja na wyjście do kina, teatru czy restauracji, bez względu na to czy jesteśmy w związku czy nie! Wieczór możemy spędzić z najbliższymi :)
Tymczasem prezentują wam małą czarną z białą marynarką w połączeniu z kabaretkami, zamszowymi botkami na słupku i złotymi dodatkami. Enjoy :*



















































Do usłyszenia!
Angie