koszula z naszywkami

By Unknown - 09:39


         Dzisiaj trochę kolorowo, żeby przełamać tą pogodową, szaroburą aurę która chyba nikogo nie cieszy. Pierwsze ujemne temperatury...brrr- ja pomału zaczynam przyklejać się do mojego domowego, ciepłego kaloryfera i coraz częściej przytulam mojego kota (o ile da się częściej niż zwykle ;) ) Będziecie mieli okazje zobaczyć go na zdjęciach, bo oczywiście zawsze jest najbardziej zainteresowana tym co dzieje się w mieszkaniu.

  Oprócz stylizacji i kota będziecie mieli okazje po raz pierwszy zobaczyć zdjęcia, które wykonuje w mieszkaniu ale bez użycia tła fotograficznego. Pogoda nie pozwala już na robienie zdjęć na zewnątrz bez ciepłego okrycia wierzchniego, także takie stylizacje zostaje wykonywać w pomieszczeniu.  Wydaję mi się, że nie wyszły najgorzej, a wy co sądzicie? Jestem bardzo ciekawa!
Także przechodząc do konkretu głównym motywem mojej dzisiejszej stylizacji jest niebieska koszula w delikatne białe paski z mocnymi naszywkami w postaci róży. Dobrałam do tego zwykły top marki Promod z delikatną koronką na ramiączkach oraz przy wykończeniu dekoltu. A na dół założyłam spódnicę, którą przyznam że mam dobre parę lat-ale jak widać uniwersalne, czarne spódnice można założyć zawsze! Do tego kabaretki i czarne botki ze szpicem.
   Przedstawiłam wam przy okazji moje trzy metody noszenia tej koszuli, koniecznie dajcie znać która podoba wam się najbardziej!





































Kochani będzie mi niezmiernie miło jak zechcecie dołączyć do mnie na Instagramie (angelika_cimoch) oraz na Snapchacie (c-angelika) tam bardzo często w relacjach pojawia się moja kocia towarzyszka, ale nie tylko :)

Do usłyszenia!
Angie 

  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Piękna koszula, bardzo ładnie w niej wyglądasz ;) Ja dopiero zaczynam się przekonywać do rzeczy w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna koszula,jeszcze piękniejsza modelka!
    Stylizacja ciekawa, ciekawa. Bardzo dobrze wygląda ten niebieski kolor.

    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz. Śliczna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam fanką takich naszywek, ale u Ciebie wygląda to naprawdę super :)
    Śliczna Ci w tej koszuli :)

    Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ta koszula jest fantastyczna, super sie w niej prezentujesz :)

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w tym wzorze :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula, dwa ostatnia zdjecia najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula, najbardziej podoba mi się związana, jak na początkowych zdjęciach :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest śliczna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszywki są teraz tak modne, że widać je nie tylko na ubraniach, ale na wielu dodatkach, np: torebkach, butach i rajstopach. Istne szaleństwo! Twoja koszula jest jak ciepły, wiosenny podmuch, a najbardziej podaba mi się zawiązana na supełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja, koszula bardzo fajna !
    Z pewnością zostanę tu z Tobą na dłużej, obserwuje!
    Życzę miłego weekendu i serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna koszula, szczególnie w tej "związanej" wersji!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ☺
    Ja nie przepadam za naszywkami ale spódnica i buty mi się bardzo podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza stylizacja ta koszula jest po prostu piękna :) uwielbiam tego typu elementy garderoby :) zdjęcia w domu wyszły ci świetnie, moje nie są tak dobre, mam w domu kiepskie światło i małe pole do manewru :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nadchodzi cieżki czas dla nas blogerek :/ ciężko zrobić na dworze jakieś zdjęcia, już nie wspominając o zdjęciach dobrych grrrrr

    koszula mega mi się podoba <3
    wlaśnie czekam na kuriera z bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Zdjęcia wyszły Ci świetnie! Nie ważne, że są robione w domu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, koszula cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki tłusty kocur! :) muszę przyznać, że koszula mi się podoba, chociaż zazwyczaj naszywki nie są w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie takiej koszuli szukam, jest przepiękna.<3

    Obserwuje.<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna ta koszulka :)
    i cudny kot

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo, że ja nie widzę siebie w takiej koszuli, to naszywki to hit sezonu :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. taki właśnie mam cel pisząc o tych miejscach w Polsce, bo jak to mówią 'cudze chwalicie, swego nie znacie' :)
    piękna koszula! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty and chic! Love this shirt so much!thanks for sharing
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  26. beautifull styling dear loves you outfit keep posting..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka piękna koszula <3 ślicznie wyglądasz :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba już tą notkę komentowalam. Śliczna koszula i cudny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubie naszywek i przyznam szczerze, że nie widzę się w tej koszuli ale u Ciebie prezentuje się całkiem fajnie i swobodnie :) I wcale nie powiedziałabym, że są to naszywki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cotton balls! Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji :)
    Zapraszam do przeczytania nowej pierwszego postu z nowej serii na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula jest przepiękna! I co dziwne- podoba mi się jej długość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Śliczna koszula i słodki kociak *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna koszula i do tego uroczy kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam koszule a z kwiatowym deseniem to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wygląda ta koszula. Szczególnie jak jest związana. A kot jakie ma oczy, o mamo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej.
Staram sie odwiedzić każdego, ale nie musisz zostawiać linku do swojej strony, na pewno trafię :)

m